6 Kasım 2010 Cumartesi

....herkesin yokmudur bir yükü ?




..yarali bir kus gibiydim....ama kimse görmüyordu o yarayi....kanatlarim sakliyordu icimdeki aciyi...aslinda Aci degildi....daha cok atmak istedigim bir yük....

cok alcak ucuyordum....korkuyordum düsmekten.

Gerci o An düstügümün farkina varmis olmam lazimdi...ama ben daha ucuyor misali....ilerliyordum... Hedefsiz ....rüzgara karsi.

Zorlaniyordum...ama hic durmadan cirpiyordum kanatlarimi....

Rüzgar yüzüme vuruyordu....vücuduma diken gibi batiyordu....canim cok yaniyordu...ama son gücümle ucuyordum...cirpiyordum kanatlarimi...
o hedefsiz hedefe dogru....

Kimsecikler cikmiyordu karsima ...cünkü ben ters yöne ucuyordum....düzeltmeye calisanlara ...ben böyle istiyorum diyordum...
aslinda yanliz ucmayi seviyordum....kimsecikler olmasin....yorulsam bile kimse görmesin istiyordum...

Cok Özgürdüm....ama cok yanliz...günes hep arkamda doguyordu....en son ben his ediyordum....havanin sicakligini....
en son ben anliyordum havanin karardigini...en son ben özlüyordum...günesin sicakligini....en son ben hatirlaniyordum...düsünenlerin aklinda.

Bazen hava karardiginda....etrafta kimsecikler yokken duru veriyordum....etrafima baktigimda ...his ettigim tek sey ... bosluktu.

Luzumsuz...ve sacma hayatimdan uzaklasmistim...ama korkuyordum...sanki geliyor pesimden....yakaliycak gibi beni...bu aklima geldigi an yine cirpiyordum kanatlarimi ve kaciyordum...

Bazen o kadar zordurki birseyleri degistirmek ....sen ne kadar istesende....hep bir gecmis vardir....sen ne kadar kacsanda kac....o hep daha kisa yollardan ulasir sana...hic bir kurtulus yoktur sanki...bir yük gibidir...cok agir bir yük...

Ama herkesin yokmudur bir yükü ? Bilmem....!!!

Hayat bazen biz istemeden kurallari degistire biliyor. Bazen haberimiz bile olmuyor. Böyle bir durumda tek bir imkan kaliyor. Ya kurallara uymak ...yada zor olani yapmak!

Bu Hayata kendi kurallarini kabullendirmek...!?! Herkesin kendi secimi ...

Yaralida olsan...yorgunda olsan. Ucabilmek....hedefsizde olsa...o kanatlari cirpa bilmek....en azindan bir kafeste kapali kalmaktan daha iyidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder