19 Ocak 2010 Salı

Cok Özelsiniz....


Aylardan yanilmiyorsam Kasimdi...Yazin sicagi artik uzaklasiyordu...ve SonBaharin verdigi soguk ....havayi ILIK bir hale getirmisti...

Uzun bir Sahil...ve kimsecikler yoktu. Okadar ISSIZ okadar sakindiki sanki denizin her dalgasi kulagimda cinliyordu.

Rüzgar her Denize carptiginda sanki bir Ses cikiyordu...bir ciglik ama hüzünlü degil ferah....Ve ben Ayak izlerimi izleyerek cok yavas Adimlarla ilerliyordum...etrafimda kimseler yoktu...her yer Özgürlük kokuyordu....Ilk defa belkide hayatimda olmak istedigim bir yerdeydim...ve yoluma yavas yavas devam ediyordum....

Neleri düsündügümü sorarsaniz ....hicbirseyi...cünkü herseyi arkamda birakmistim...böyle bir ortamda...beynimi yoramazdim. Zaten arkamda biraktigim Ayak izleri Dalgalar tarafindan teker teker siliniyordu...

Attigim her Adim sanki ruhumda sapli kalmis bir yükü döküyordü Denize...ve Deniz bu yükü alip götürüyordu...coook Uzaklara...
Günes ogün sanki benimle beraber yürüyordu...Adim Adim...sanki Deniz onu tasiyordu....

Yüzümde bir Gülücük his ettim...bu ic Huzurun ve gercek Mutlulugun Gülücügüdü...ve ben emin Adimlarla yavas yavas yürüyordum...

Anlam veremedigim ...zaman zaman sasirdigim ...korktugum...üzüldügüm Anlar gözümün önünden gecip gidiyordu...gercekten hicbir Anlam tasimiyorlarmis...cünkü yüzümdeki o Gülücük hala duruyordu....

Cok uzun bir yürüyüstü ve o Gün ilk defa sunu anlamistim...ben yorulmusum...ama yürümekten degil yürümemekten....

"Hayata hic bir Zaman küsmeyin...cünkü sizi üzen Hayat degildir...Insanlardir...ve bu Insanlar bunu bilerek yapmazlar....size erisemedikleri icin...cünkü sizden korkarlar...cünkü siz cok Özelsiniz !!! "

S&S
Cem

5 yorum:

  1. Canım benim...
    İyimi, kötümü...Acımı,tatlımı bilmiyorum ama yaşamda hep duyumlarım ve gözlemlemelerim den yola çıkarsam "Hiç birşey herşey...Herşey hiç birşey" olabiliyormuş.
    Rüzgara karşı eğilmek Erdem ise...Fırtına sonrası ayakta kalabilmek senin tabirin ile Özel İnsan lara mahsus bir şeydir...!!!
    Yüreğine sağlık yavrum,lütfen yazılarına devam et.Seni Seviyorummm...!!!

    YanıtlaSil
  2. Of Cem ya agladim okurken.
    Hüzünden degil, sanki huzurdan. Hani bir yerin yanar acisi icine oturur bellirli bir zaman sonra, ne tam gecer, nede eskisi kadar aci verir sana, ama bir huzursuzluk vardir hala o yarada,üzerine bir merhem sürersin hemen seni rahatlatir acini hissetmedigin icin huzuru hissedersin ya iste öyle bir yazi.
    Kardelen:) hakli nolur yazmaya devam et sen.
    Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  3. ....eger bunu okurken gözleriniz yasardiysa?
    Sizlere tek bir kelime yeter ....

    "COK ÖZELSINIZ"

    devami gelicek tabiki ....

    YanıtlaSil
  4. sadece gülümsedim okurken... ki ağlak olan ben... bu iyi miii kötü müüü...) bildiğim tek şey gülümseme hali ... ARTIK HERŞEYİ NORMAL KARŞILAMAK GİBİ BİR ANORMALLİK BELKİ DE... seni seviom kuzen... yüreğine, beynine, kalemine saglık... DEVAM:)

    YanıtlaSil