20 Mayıs 2010 Perşembe

Unutmayin.....



Dün bildigimi Unutdum....bugün ise dün Unutdugumu unutdugum icin bildigimi hatirliyamadim...Acaba yarin hatirlamayi unuturmuyum ... ?

Neyse kafanizi fazla karistarmak istemem.... ama gercekten bu basima geldi bir kere ve hala hatirlamayi unutuyorum...

Neyimi ...luzumsuz seyleri...hayatimiza zamaninda cok Anlam katmis ama artik hic bir degeri olmayan...SEYLERI !!!

Beynimiz bize Zaman zaman ilginc oyunlar oynaya bilir...bilmem basiniza geldimi...bir koku ... hic beklemediginiz bir An aldiginiz bir koku sizi coook uzaklara götürmeye yeter...o koku sanki cok derinlere sakladiginiz bir seyi bir ani cikari verir....ve buna karsi bir önlem alamazsiniz..

Tabi bu sirf kokuda kalmaz ... bir yagmur tanesi...veya bir müzik notasi bile...bize o Ani yasatmaya yeter...

Bazen o hatiralar Canlani verirler....ve kaybolurlar...sonra kendimize geliriz....ve az da olsa üzülürüz...cünkü o anilari birdaha yasamak isteriz...ama yasayamayiz....o sadece bir ANIDIR ....

Bu üzüntü bizi rahatsiz ettigi icin .... o ANIYI ne kadar güzel olursa olsun unutmak isteriz...unutalimki birdaha .... hatirlayip üzülmiyelim....

Zaman dünyada tek mola vermeyen tek durmayan seydir....herseye karsi gelebilirsiniz ama ona asla....Zaman size zaman zaman oyunlar oynar...nede olsa Zaman...unutmayin...o hic yorulmaz hep yürür...

Anilarla yasamaktansa...ANINIZI yasamayi unutmayin...unutmayinki..sonra o ANI hatirlayip da üzülmeyin....


S&S
Cem

3 yorum:

  1. muhteşem cemo muhteşemmmm!!!

    YanıtlaSil
  2. Anılarla yaşamaktansa ...ANINIZI yaşamayı unutmayın.....
    Aşkım yaaa yazının girişi ayakta alkışlanacak bir başlangıç,gelişme bölümü az ve öz anlatım ile değerlendirmişsin,sonuç ise şapka çıkarılır.....!!!
    Yazılarına yorum yapmakta zorlanıyorum..O kadar hassas,kaliteli ve düşündürücü ki..Yaş farkı gözetmeksizin her ruha hitap ediyor ve her kalbin içine girebiliyorsun...ki bu da yazını okuyan her kişi kendinden bir şeyler bulup düşünebiliyor!
    Seni tüm yüreğim ile kutluyorum HARİKA OĞLUM...Sana ve yazılarına saygı duyuyorum,yüreğine,düşüncelerine sağlık...
    LÜTFEN DEVAM ET AŞKIM...SENİ SEVİYORUM....

    YanıtlaSil
  3. ... benim özel Kadinlarim ...tsk ederim... sizi seviyorum .... ;)

    YanıtlaSil