3 Mayıs 2010 Pazartesi

CIKMAZ SOKAK....




Ilk defa düsünmeden basladim birseyler yazmaya...cünkü birseyler yazmam lazim. Niye diye sorarsaniz....bence orasini hic sormayin....cünkü ben bile bilmiyorum.

Sorumluluk nedir bilirmisiniz... ? Bir seyin ...bir kararin ... bir tercihin... arkasinda olmak...ne olursa olsun... nefasina olursa olsun ... ondan sasmamak.

Sorumluluk kendinden ödün vermektir....hayatini kisitlamak ... ilk önce kendini degil baskasini düsünmektir....kendini zaman zaman feda etmektir ....

Sorumluluk bir yola girildiginde.... mesela bir Insanla ...bu bir Arkadas ...Dost...veya Sevgili olabilir...o yolu beraber yürümektir...sorgusuz ... hem iyi hem ise kötü günde ....

Sorumluluk korkmamaktir....dimdik yürümektir ... hedefi sasirmamaktir... yorulmamaktir...

Niye böyle bir konuyla girdim bende bilmiyorum icimden geldi...ama söyle kafami deligimden cikarip disariya baktigimda ... sorumluluk tasiyan ama kaldiramiyan cok Insan görüyorum...daha sorumlulugun ne oldugunu bilmeden....atili veriyorlar bir yola...cikmaz bir sokaga girer gibi...ve hepimiz cok iyi biliriz ki böyle yollarin tek cikisi vardir ...o da yolu geri dönmek.

Peki niye....? Insanlar iliskiye giriyorlar...karsilarindaki onlari seven Insanlari kira bilme ihtimali cok yüksek olan bir yola ....ve SIKISTIKLARI zaman ... o Insanlari yari yolda birakip ... kaciyorlar...

Bu sizce sorumsuzlukmu....yoksa bencillikmi ...?

Bence....ikiside degil....benim bu konuda fikrim olmasin...cünkü kendim daha herhangi bir agir Sorumluluk tasimadim.... simdi fikir üretmeye kalksam ...ayip olur...bazen cok ve bos konusmaktansa...susmayi tercih etmemiz lazim !

Deginmek istedigim son konu o demin anlatdigim cikmaz sokak olayi ... zaten bir Insan böyle bir yolu tercih ediyorsa .... bunu bilinc altinda biliyordur ... ama yinede bu yola giriyorsa... bu ne sorumsuzluk ... ne de bencilliktir ... bu bizim dilimizde Caresizliktir....

...bir Insanin basina gelebilecek en kötü Ihtimaldir bu birseyi ... Caresizlikten yapmak...o Insan o girdigi cikmaz sokaktan....gercekten birdaha cikamaz !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder